Tuesday, October 4, 2011

Demi Masa

Assalamualaikum w.b.t.






Alhamdulillah, Allah beri ilham untuk saya menulis di sini. Dengan izin Allah s.w.t., saya akan cuba yang terbaik.

Untuk hari nie, saya ingin bercerita mengenai sesuatu yang bermain di fikiran saya sebelum saya berazam untuk menulis blog. Dah lama nak tulis blog tapi selalu tak berkesempatan. Al-maklum lah kononnya sibuk dgn tugas-tugas harian sebagai seorang mahasiswa institut perguruan. Alhamdulillah, bersyukur kpd Allah kerana memberi saya ilham untuk menulis dan berkongsi dengan rakan-rakan. InsyaAllah~

Semua manusia diberi masa 24 jam sehari. Cuba kita tanya diri kita, apa yang kita lakukan dalam 24 jam yang Allah berikan kepada kita...? Cuba renung sejenak... ^_*









p/s: peringatan utk diri sendiri yg selalu lalai dlm menguruskan masa...insyaAllah, moga kita sama-sama memperbaiki diri kita...=)

No comments:

Post a Comment